Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


C.L.A.P. 2 : Words C.L.A.P. 2 : Words

Rated 5 / 5 stars

This was great!

Your accent is hilarious. I read a reply you wrote below and thought I needed to comment since I feel that we share similarities.

I actually lived in Tapei, Taiwan ( In Taipei European School) for a year and Malaysia (Kuala Lumpur) for 5 years. I'm half asian and tried to learn mandarin but gave up, my silly white man brain couldn't handle it. You deserve my 5, funny video :)


RicePirate responds:

o cool, i was TAS and ISKL


Clock Day: DH Coffee Clock Day: DH Coffee

Rated 5 / 5 stars

YAY

fived it for joo djnet rasing score from 3.6865 to 3.6911
yay now you are 3.69!!!


djnet responds:

thanx forkie


Kronzo United #2 Kronzo United #2

Rated 0 / 5 stars

bad...

no wonder why it barely passes judgement... and you are pretty darn stupid if you are telling voters to deal with you not having a microphone you either deal with it or get blammed thats how it works. i could barely hear what the guy was saying and you putting your first flash dropped the score man you are bad at animating...

ps your drawings sucked


Element responds:

dude, that wasnt actually my first flash, i just through in some stupid noob stuff for a joke.

and i dont have a mic. i purposely made some of the parts bad.

Recent Game Reviews


Torture George Bush Torture George Bush

Rated 5 / 5 stars

cool

it was pretty fun, i cant really action script thats more from my

friend hinterlain you could have put more parts to disect other

then his...

but it was good


Error responds:

thanks gorgeous


Design a Weapon Design a Weapon

Rated 5 / 5 stars

good job!

it was a good effort nice drawings!



McDonald's videogame McDonald's videogame

Rated 5 / 5 stars

FUN

it was pretty fun i've been playing it for two days now :) i just cant get enough of it, though it was a lil bit too hardand i gonna say what most of the other reviews say "needs and ending" but yet this game is soo addicting probably cause there is no ending so make it really hard to acheive that ending to suck people in...

oh yeah, make that cow man be a little less annoying and the cows mature faster...

i managed to get to the year 2019 before going bankrupt see if yer can beat that...


Recent Audio Reviews


[3nL] - Reason [3nL] - Reason

Rated 5 / 5 stars

The sex.

woah Dan D you've actually outdone yourself i really like it, it is... the sex.


3ndL3ss responds:

XD thanks man, i worked hard on this piece lol ^_^

[3nL]